News
Rusza Portal Mieszkańca Gminy Szczaniec!
07.06.2022
Przedsięwzięcie to zostało zrealizowane wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w ramach projektu „Lubuski e – Urząd II” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, zawierającego się w Regionalnym Programie Operacyjnym Lubuskie 2020, Oś 2. Rozwój Cyfrowy, Działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Portal Mieszkańca oferuje mieszkańcom i przedsiębiorcom Gminy Szczaniec dostęp do aktualnych informacji o charakterze finansowym, związanych z rozliczeniami podatków i innych opłat wraz z możliwością realizacji płatności elektronicznej. Oprócz tego portal zapewnia bezpieczną komunikację mieszkańca z urzędem w innych sprawach np.: złożenie deklaracji, wniosku czy wypełnienie ankiety. Wszystkie wdrożone działania, związane z funkcjonowaniem Portalu Mieszkańca, mają na celu stworzenie i rozwinięcie warunków technicznych oraz zwiększenie dostępności do usług publicznych, co wpisuje się w główny cel Projektu.
Dzięki Portalowi mieszkańcy i przedsiębiorcy po stworzeniu swojego konta otrzymują dostęp do:
- aktualnego stanu naliczeń opłat i podatków
- możliwości płatności elektronicznych
- składania wniosków, deklaracji, zapytań
A wszystko to bez wychodzenia z domu, z oszczędnością czasu i możliwością monitorowania na bieżąco poziomu realizacji usługi.
Zachęcamy do wizyty na stronie Portalu Mieszkańca, stworzenia swojego konta i realizacji usług drogą elektroniczną.
klik -->Portal Mieszkańca